Sellia- Un posto nel cuore
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

Quattru risati

+11
Toto Bruno
sbavantusu
Commy
dirramatore
uragano
OCCAM
angel&demon
palummella
007
barone
Admin
15 partecipanti

Pagina 4 di 5 Precedente  1, 2, 3, 4, 5  Successivo

Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  007 Sab 28 Feb - 13:37

Uraga',macari u fa ttenira da cuda....n'avota ara Sellia era dde moda,unu ncricchiatu e l'atru ..... muttley.gif
007
007

Numero di messaggi : 26248
Data d'iscrizione : 29.11.08

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Ospite Sab 28 Feb - 14:00

Cu ri muli, chilli ca sempra avutu patrimma, un si cujjuniava nenta, eranu mulu tosti. Quannnu eru piccirillu, patrimma mu carricava bonu e ligna, e puma, d'olivi, mi ncricchiava de subra a ra turra, e scinnia a ra casa, china mi incuntrava, mi dicianu ca vidianu primu u mulu carricu, e poi e subra a mia. I muli mbalusi, e ri ciucci cunni, patrimma un ne ha mai voluto avira. E questo me lo ricordo con immensa nostalgia.

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Commy Sab 28 Feb - 14:12

Caro selliotuluntanu, io quel mulo forte e imperioso me lo ricordo benissimo. Ti confesso che ero invidioso e anche se ero piccolino facevo il confronto con il mio ciuccio e capivo che il mulo portava più peso ed era superbo. Mi fa anche piacere però che tu hai sempre parlato bene di ROCCHICELLU e ud'era cunnu comu tutti l'atri ciucci. Lo provava il fatto che quando arrivava davanti U CATOIU non voleva sentire ragioni per riandare ara LENZA e a tutti i costi volia ma si 'mpila intra u CATOIU e sentia na vucia chi mi dicia: "PER FAVORE! E NOVU ARA LENZA! NO E NOVU ARA LENZA NO!"
Ciao
Commy
Commy

Numero di messaggi : 830
Data d'iscrizione : 08.10.08

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  uragano Sab 28 Feb - 14:17

Certu ca assu paisa puru i ciucci eranu intelligenti !
uragano
uragano

Numero di messaggi : 2239
Data d'iscrizione : 29.12.08
Località : sellia

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  sbavantusu Sab 28 Feb - 15:39

007 ha scritto:Sbafantu',ti nne fa ccavudu.....vida ca mo passa Selliotuluntanu ccu ru mulu e ti duna nu passaggiu.... Very Happy

E passatu "selliotuluntanu".... m'è passato vicino... e non luntanu... con il mulo ed è stato gentile da offrirmi un passaggio.... ma te l'immaggini salire fino a Sellia in due?? Staremmo ancora in viaggio... Meno male che ho visto vicino al bivio di Soveria uno che aveva tanti cavalli e che mi ha venduto questo della foto

Quattru risati - Pagina 4 Cavall10

Quattru risati - Pagina 4 Ani-mo10


Chiaramente ho pagato in dollari....


Ultima modifica di sbavantusu il Sab 28 Feb - 22:01 - modificato 1 volta.
sbavantusu
sbavantusu

Numero di messaggi : 117
Data d'iscrizione : 03.02.09
Località : Sellia

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Ospite Sab 28 Feb - 17:36

CHE BELLO LEGGERVI, RAGAZZI! Caro commy, certo ca mu recordo u ciucciu toi, tra tutti i ciucci da Sellia, a chilli tempi era nu ciucciu mascylu comu dicia Giacominu felice memoria. Anche perchè non era castrato, ( ma vi fazzu capiscira ca vui a confroonto e mia siti cotrarelli, ) era intero come diceva sempra papà. Anche il mio mulu era intero, beato lui, ne abbiamo fatti cavalcate a ra fiumara du voscu cu Gianninellu e Franciscina!!!! Che bei tempi, passati, e ricordatevi, che le bestie, vanno lasciati interi, senza togliergli niente, altrimenti bisogna castrarli assime ai padroni. Tu gli e li tagli? Anche a te padrone, così impari a farti i cazzi tuoi. Sono sicuro che copn la legge del taglione musulmana, cu sta minchia grasterra i porci, i cani, i ciucci ecc.ecc. Però Commy, tu dico all'oricchia, sempre nu cunnu e ciucciu era, saputo comu voi, ma ciucciu sempra resta, u voi mintira cu nu mulu masculu chi quannu vidia na ciuccia fimmina mi facia passara i peni du mperno ppemma u pozzu tenira fermu! Dai, hai e dira a verità, però, non ma dici ca si, tantu ppe dira. Un dunamuj retta ad uragano, illu pè numma offenna nessuna, datu ca tu a dittu cu ciucciu toi era saputo, ca via de dira cu ciucciu du commissario era cunnu? No era saputo pecchi era du Commissariu. Un si po fara marabolira e Commy, si no i fotografii da Sellia un ne minta + ? Che non si fà x un amico!!!!! Te capì terun? ciao


Ultima modifica di selliotuluntanu il Sab 28 Feb - 17:52 - modificato 3 volte.

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Ospite Sab 28 Feb - 17:40

Sbafantu, meiu chilla chi cè sta de subra u cavallu, ca u cavallu stesso. Tantu a nu coy Boy comu tia, signu sicuru ca quannu ta vistu, se subitu spgliata e ta dittu subito ca si. Si vidia a mia scappava!!!! comi mi cummenavi, povarelleu!!!!! Ma imbecchiati puru vui chianu chianu.

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Ospite Mer 22 Lug - 15:36



duve u medicu passante(stamatina a stessa scena) R. N 2 pazienti

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Ospite Mer 22 Lug - 15:45


Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Admin Gio 23 Lug - 22:30

Quattru risati - Pagina 4 Rave_chicken_animated
Chissu si' ca fa ridira puru i gallini

_________________
" Chi ha il coraggio di ridere è padrone del mondo"

- Giacomo Leopardi -
Admin
Admin
Admin

Numero di messaggi : 32113
Data d'iscrizione : 08.09.08
Località : Scriptorium Conventus Mons Selion

https://sellia.forumotion.net

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Admin Mar 23 Mar - 22:23

Stavo rileggendo alcuni primi post del forum, quando tra petrati e caccia al Commy eravamo in tre o quattro. stosveg

_________________
" Chi ha il coraggio di ridere è padrone del mondo"

- Giacomo Leopardi -
Admin
Admin
Admin

Numero di messaggi : 32113
Data d'iscrizione : 08.09.08
Località : Scriptorium Conventus Mons Selion

https://sellia.forumotion.net

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  007 Mar 23 Mar - 22:27

In quei primi post, c'e' la storia (breve) del forum, semplicita' allo stato puro, dovremmo riproporli a chi si e' iscritto di recente e non li ha mai letti.
007
007

Numero di messaggi : 26248
Data d'iscrizione : 29.11.08

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Admin Mar 23 Mar - 22:33

Chi vuole puo' leggerli, riproporli in che senso? I post sono li' ma ho come l'impressione che alcuni utenti leggono solo quello che scrivono loro. Spero di sbagliarmi,

_________________
" Chi ha il coraggio di ridere è padrone del mondo"

- Giacomo Leopardi -
Admin
Admin
Admin

Numero di messaggi : 32113
Data d'iscrizione : 08.09.08
Località : Scriptorium Conventus Mons Selion

https://sellia.forumotion.net

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty IL TEMA SUI DEFUNTI ALL'ELEMENTARI.

Messaggio  Toto Bruno Dom 24 Ott - 21:14

IL MAESTRO (CHE NOI CHIAMAVAMO PROFESSORA)DETTA LA TRACCIA.
TEMA:IL DUE NOVEMBRE RICORRONO I MORTI.
SVOLGIMENTO.
IO SPERU TANTU CA QUEST'ANNU VINCIA MIO NONNO.
L'ANNU SCORSU NON HA POTUTU PARTECIPARA,PERCHE' NON ERA ANCORA MORTU.
Sad Laughing
Toto Bruno
Toto Bruno

Numero di messaggi : 943
Data d'iscrizione : 26.07.10
Età : 79
Località : ARONA (NO)

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  007 Dom 24 Ott - 21:16

chuckle
007
007

Numero di messaggi : 26248
Data d'iscrizione : 29.11.08

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  chelaveritàtrionfi Gio 24 Feb - 20:17

Mizzica , stu dialettu sumigghia a chiddu miu. Complimenti è beddu beddu stu forum.... Very Happy
chelaveritàtrionfi
chelaveritàtrionfi

Numero di messaggi : 136
Data d'iscrizione : 13.02.11

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  007 Gio 24 Feb - 20:22

Buona sera Chel..abbrevio il tuo nick....mizzica ...siculu mi pari..... Very Happy
007
007

Numero di messaggi : 26248
Data d'iscrizione : 29.11.08

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  chelaveritàtrionfi Gio 24 Feb - 20:39

007 ha scritto:Buona sera Chel..abbrevio il tuo nick....mizzica ...siculu mi pari..... Very Happy

Buona sera a te. Infatti siculu sugnu Very Happy
chelaveritàtrionfi
chelaveritàtrionfi

Numero di messaggi : 136
Data d'iscrizione : 13.02.11

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  007 Gio 24 Feb - 20:43

Mizzica ..internazionali ...simu.... crazyrun
007
007

Numero di messaggi : 26248
Data d'iscrizione : 29.11.08

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Admin Mer 18 Mag - 18:24

Quello che segue e' un breve racconto di vita vissuta, alcuni anni fa in un paese che pero' non e' Sellia. Il racconto originale era scritto nel dialetto del cosentino, ho cambiato solo i nomi delle localita' e tradotto i termini dialettali incomprensibili, solo la parola : 'ngallata non ho potuto trovare. Very Happy



Lamento funebre

Cumpari Franciscu ‘u Scatrejatu e’ mortu, povarellu! Quanta fatica ha fattu ! E mmoni e’ ntr’u tavutu, tisu tisu, ccu ri scarpi novi, senza tunnini, accattati ccu stringenze d’a mugghjera Filomena ‘a Tinciuta.
Tutti i genti da ruga trasanu, guardanu, si fanu a cianciutella, u signu da crucia e poi nescianu colerichi, parrannu du cumpari Franciscu chi d’era nu faticatura e chilli e na vota.
A Cummari Filomena ‘a Tinciuta e’ restata povara ‘ngallata ! « M’ha lassatu cattiva », grida ogne drammicella, e si tira ri capilli- « comu fazzu senza e tia, ohi Franci’, ohi bena meju ! Tutt’i genti t’hanu volutu bena, ca tuni ha fatt usempra bena. »
PPe bisitara u mortu sunu arrivate puru a cummari Rosina Cacafocu, a cummari Lina a Zinzulusa e a cummari Peppinella a Palumma e si mintanu a ciancira purru illi, gridannu, vasannu a cummari Filomena, ognuna chi trasa grida cchju’ forta pe mma fanu vidira ca u dolura e’ ranna :
- « Ohi Franci’, a vidi chin’e benuta ? E’ benuta a cummari Palumma, t’ha volutu sempra bena, quantu ovicelli frischi n’ha datu ! E senza pagara ! Ne simu voluti bena a ra ruga, sempra ! E moni tuni ‘un ti nne vivi cchju’ ova ! Ohi Franci’ ,respunna ! Pecchi’ sta cittu, bena meju ?
- Ogne tantu a cummari Tinciuta vena fatta sedira ca e ‘azata da notta, e ud’ha provatu nenta, mancu na gutta e acqua ; ogne tantu a portanu dintr’a cucina e li porijanu nu biccheri e frambusina frisca frisca, pe mma fanu ripigghjara e pe mma li si refriscanu i cannarozzi siccati. Tantu, a ciancira a ru postu soi su’ benuti i cummari Rosina, Peppinella e Lina, chi tenanu na vucia sanizza, e daccussi’ a cummari Tinciuta si reposa nu pocu.
- Rosina Cacafocu sta gia’ ciancennu e sa’ manera : « Ohi cumpari Franci’, ti nne si’ jutu puru tuni ! M’arreccumannu, va trova a maritumma a chillu munnu e lla’, a chilli banni ,diciaccia ca ‘un pozzu stara senza e illu ! Ohi, ‘ngallata eju ! Eju ,cumpari Franci’ un signu arraggiata ccu tia, puru ca ‘un m’ha mmitata aru porcellu a Natala passatu ! Famma a mmasciata, va’ trovalu a Cacafocu, maritumma. ‘un ti scordara « .
Poi ‘ncigna a ciancira ‘a cummari Zinzulusa e dicia : « Ohi, cumpari Franci’, vistu ca ce vai, va’ trova puru a maritumma, e diciaccia ca ‘a casa un ba’ bona senza e illu ! E ud’essara arraggiatu ,cumpari Franci’ ca mancu eju signu arraggiata cchju’, puru ca m’ha vinnutu ligna e pinu ‘mbecia e ilicia e de cerza ; sunu cosi passati, ohi Franci’ »
Poi, tocca a ra cummari Palumma, chi dicia d’accussi’ : « Puru eju, cumpari Franci’, m’arreccumannu, va’ trova a chilli banni e l’atru munnu a maritumma, chi m’ha lassatu ccu quattru cotrarelli ; un ti nne scordara, vi siti voluti bena sempra, puru ca vi siti mbrigati chilla vota chi tuni n’ha vinnutu nu ciucciu malatusu e scatrejatu, chi zoppichijava all’irtu d’a Nata’e agghjajava. ‘Un ce penzara cumpari Franci’, ca moni tenimu ‘u trirroti, e ru ciucciu l’avimu vinnutu ari zingari ara Fera e Trinchisi. Ohi cumpari Franci’ va trovalu aru cumpari toi e volitiva bna a chillu munnu e lla’, puru ca ‘un vi potiti fara nu biccheri e vinu, ca vi fa’ mala aru ficatu e vi fa’ venira a cirrosa patica ! »
A cummari Tinciuta, dintra a cucina avia sentutu tuttu, storcia ru nasu, si jetta n’atru biccheri e frambusina ,si stuja ru mussu ccu ri manu, s’aza e va verzu u tavulinu duva avianu misu u tavutu d’u maritu, e dicia gridaannu : « Ohi Franciscu meju, si cummari mei ti fanu jira caminannu puru a chillu munnu ! Ti vonu fara stancara, ma tu ‘un ce jira e nenta. Si cummari parranu e cosi vecchj. Lassale stare ca ti fanu perdira ‘u rigiru ! E poi, i scarpi novi ti l’aju accattati eju, nno illi ! E tu, u ri strudira ca simu restati senza sordi ! E ra penziona u ra tegnu ancora ! Ca poi, ni fa’ ra pratica u cumpari Secretariu d’a Democrazia, ca e’ trasutu antura, ed e’ sbertu ccu ri carti ! I cummari nostri storcianu u mussu ca tenanu a vucca lorda. E u gghjra caminannu, t’arreccumannu, ca chissi ti fanu strudira i scarpi novi ! Ohi bena meju !
Very Happy

_________________
" Chi ha il coraggio di ridere è padrone del mondo"

- Giacomo Leopardi -
Admin
Admin
Admin

Numero di messaggi : 32113
Data d'iscrizione : 08.09.08
Località : Scriptorium Conventus Mons Selion

https://sellia.forumotion.net

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  007 Sab 26 Gen - 13:19

007
007

Numero di messaggi : 26248
Data d'iscrizione : 29.11.08

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Admin Sab 23 Feb - 20:39

Acìtu fòrtta

Un venditore ambulante di aceto, annunciava lungo le strade il suo aceto forte di acidità : “ acìtu fòrtta signori ! “ ; un altro venditore ambulante di ombrelli, dietro questi, gridava : “ para àcqua, signori ! “(para =sembra) Si sono bisticciati, perché il primo diceva che il suo aceto era forte, ottimo ; mentre l’altro annunciava, disprezzandolo, che era acqua e non vero aceto.
Ma il secondo in effetti vendeva paràcqua, ombrelli. chuckle

_________________
" Chi ha il coraggio di ridere è padrone del mondo"

- Giacomo Leopardi -
Admin
Admin
Admin

Numero di messaggi : 32113
Data d'iscrizione : 08.09.08
Località : Scriptorium Conventus Mons Selion

https://sellia.forumotion.net

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  007 Sab 23 Feb - 20:40

va mintali d'accordu... chuckle
007
007

Numero di messaggi : 26248
Data d'iscrizione : 29.11.08

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Oscar Sab 23 Feb - 21:12

40 Caffé al giorno.. Benadica.. chuckle chuckle chuckle
Le ciabatte e i calzini bianci erano veramente paricolari.. ROFL
Oscar
Oscar

Numero di messaggi : 5247
Data d'iscrizione : 28.08.11

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Admin Gio 4 Apr - 21:39


histerical

_________________
" Chi ha il coraggio di ridere è padrone del mondo"

- Giacomo Leopardi -
Admin
Admin
Admin

Numero di messaggi : 32113
Data d'iscrizione : 08.09.08
Località : Scriptorium Conventus Mons Selion

https://sellia.forumotion.net

Torna in alto Andare in basso

Quattru risati - Pagina 4 Empty Re: Quattru risati

Messaggio  Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Torna in alto Andare in basso

Pagina 4 di 5 Precedente  1, 2, 3, 4, 5  Successivo

Torna in alto

- Argomenti simili

 
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.